Nasz sklep korzysta z plików cookies które są zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu poprawnej obsługi zamówienia. Wiecej informacji o cookies i ich zarządzaniu w Polityka Prywatności
Zamówienia tel. 782 545 880
Wyszukaj produkt

Sklep Porcelana Cmielów



Newsletter
Jeśli chcesz aby na twoją skrzynkę pocztową były wysyłane nowości oraz promocje które zamieszczamy w sklepie wpisz swój e-mail i dodaj do subskrypcji

Porcelana Ćmielów

serwis obiadowy, serwis do kawy, talerze, buliony, serwis do herbaty, porcelana, ćmielów



regulamin

I Informacje ogólne

1 Sklep internetowy www.cmielow-sklep.pl prowadzi sprzedaż detaliczną poprzez sieć Internet.  Zamówienia są przyjmowane poprzez oprogramowanie na stronie sklepu lub  telefonicznie
2 Właścicielem domeny www.cmielow-sklep.pl jest
Sklep Porcelana Ćmielów Agata Stan
ul. Jastkowska 20
27-440 Ćmielów
NIP: 664 186 39 04
Regon: 260372378
3 Oferta Sklepu Porcelana Ćmielów jest ważna w całej Polsce. Miejscem dokonywania sprzedaży jest adres zawarty w punkcie 2 niniejszego regulaminu.  

4 Wszystkie ceny podane na stronie sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT)
5 Kontakt ze sklepem odbywać się może poprzez telefon nr. 782 545 880 lub pocztę elektroniczną adres: biuro@cmielow-sklep.pl
6 Wszystkie produkty w sklepie są nowe i najwyższej jakości

II Warunki sprzedaży

1 Klient który składa zamówienie na stronie sklepu www.cmielow-sklep.pl zgadza się na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu zrealizowania zamówienia.
2 Dane klientów sklepu nie są przekazywane ani udostępniane osobom trzecim.
3 Klient ma prawo wglądu do swoich danych, poprawiania ich lub całkowitego usunięcia z bazy sklepu. Aby tego dokonać musi się skontaktować z administratorem strony pod adresem biuro@cmielow-sklep.pl
4 Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Zamówienia złożone w dni robocze będą rozpatrywane tego samego dnia lub w następny dzień. Zamówienia złożone w niedzielę będą rozpatrywane w poniedziałek.
5 Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta prawdziwych danych. W szczególności imienia, nazwiska, pełnego adresu oraz telefon kontaktowy i adres e-mail.
6 Po złożeniu zamówienia sprzedawca poprzez telefon lub pocztę elektroniczną skontaktuje się z klientem w celu potwierdzenia złożonego zamówienia.

7 Sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia w przypadku wzbudzenia wątpliwości ze strony nabywcy co do prawdziwości jego danych lub braku towaru na magazynie.
8 Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności towaru na magazynie i u producenta. W sklepie na każdej stronie z opisem produktu jest zawarta informacja o czasie oczekiwania. Mimo to w niektórych przypadkach może on się wydłużyć. O wszystkich zmianach w czasie realizacji klient jest informowany telefoniczne bądź poprzez pocztę elektroniczną.
9 Do każdego zakupu jako dowód zakupu dołączany jest paragon lub fakturę VAT jeśli klient sobie tego zażyczy i poda swój NIP ( wtedy w formularzu zamówienia koniecznie należy zaznaczyć opcję „Chcę otrzymać fakturę VAT” ).  

10 W przypadku rezygnacji z zamówienia klient jest zobowiązany poinformować sklep o tym fakcie. W przeciwnym razie może zostać on obciążony kosztami które sklep poniósł w związku z realizacją zamówienia. 

 

III Wysyłka

1 Przesyłki wysyłane są codziennie od poniedziałku do piątku. Wysyłka odbywa się poprzez firmę kurierską. 
2 Wszelkie koszty związane z wysyłką pokrywa kupujący. Szczegółowe informacje dotyczące kosztów i warunków wysyłki dostępne są w zakładce DOSTAWA na stronie sklepu.


IV Płatności

1 Klient ma do wyboru dwie formy płatności: przelew oraz pobranie.
2 W przypadku płatności przelewem klient wpłaca na konto bankowe należności za zamówiony towar wraz z kosztami przesyłki. Informację o wysokości kwoty do zapłaty a także numer rachunku na jaki należy dokonać wpłaty klient otrzymuje w e-mailu przesłanym od sklepu po złożeniu zamówienia.
3 Zamówienie które złożył klient i wybrał opcję przelewu jest przekazywane do realizacji w momencie stwierdzenia przez sklep wpłynięcia na konto pełnej należnej kwoty.
4 Gdy klient wybierze opcję pobranie, za zakupiony towar wraz z kosztem przesyłki zapłaci w momencie dostawy kurierowi.

V Reklamacje i zwroty

 

1 Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 10 dni od odbioru. Koszty związane ze zwrotem pokrywa Nabywca.  Towar nie może mieć żadnych śladów użytkowania i musi być kompletny.

2 Podstawą rozpatrzenia reklamacji Kupującego zgłoszonych do Sprzedawcy są obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z pózn. zm.) i ustawy z dnia 2 lipca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z poźn. zmianami).

VI Postanowienia końcowe

1 Wszystkie sprawy sporne będą rozwiązywane polubownie. Gdy porozumienie nie zostanie zawarte sprawy będą rozstrzygać właściwe do tego sądy.
2 Wszystkie materiały zawarte na stronie są własnością Sklepu Porcelana Ćmielów ich wykorzystywanie bez wiedzy sklepu jest zabronione.

3 Towary prezentowane w Sklepie Porcelana Ćmielów nie stanowią oferty w myśl Kodeksu Cywilnego.